Reflecting Competency and Practice of Novice and Expert Teachers. A Video and Interview based Analysis. Posterpräsentation anlässlich der EARLI SIG 11 Conference in Fribourg

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceSonstige
dc.contributor.authorWyss, Corinne
dc.date.accessioned2016-01-27T13:41:35Z
dc.date.available2016-01-27T13:41:35Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/16460
dc.language.isodeen_US
dc.spatialFreiburg
dc.subjectPolitische Bildung und Geschichtsdidaktik
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleReflecting Competency and Practice of Novice and Expert Teachers. A Video and Interview based Analysis. Posterpräsentation anlässlich der EARLI SIG 11 Conference in Fribourg
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereja
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.publicationStateunbekannt
relation.isAuthorOfPublication0225e6f8-1506-46cf-af6f-8f1a96747a40
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery0225e6f8-1506-46cf-af6f-8f1a96747a40
Dateien