Observing Instruction «next-door»: A Video Study about Science Teaching and Learning in Germany and Switzerland

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceWissenschaft
dc.contributor.authorLabudde, Peter
dc.contributor.authorDalehefte, Inger Marie
dc.contributor.authorRimmele, Rolf
dc.contributor.authorPrenzel, Manfred
dc.contributor.authorSeidel, Tina
dc.contributor.authorHerweg, Constanze
dc.contributor.editorJaník, Tomás
dc.contributor.editorSeidel, Tina
dc.date.accessioned2016-01-27T13:38:46Z
dc.date.available2016-01-27T13:38:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/15158
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26041/fhnw-374
dc.language.isodeen_US
dc.publisherWaxmann
dc.relation.ispartofThe Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom
dc.spatialMünster
dc.subjectNaturwissenschafts- und Technikdidaktik
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleObserving Instruction «next-door»: A Video Study about Science Teaching and Learning in Germany and Switzerland
dc.type04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHerenein
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Forschung und Entwicklungde_CH
fhnw.pagination83-101
fhnw.publicationStateVeröffentlicht
relation.isAuthorOfPublication66c4fa5d-3cd2-4cba-8664-7e948325cfb8
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery66c4fa5d-3cd2-4cba-8664-7e948325cfb8
Dateien
Originalbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
Jan°k, T., Seidel, T., et.al.The_power_of_Video_studies.pdf
Größe:
634.03 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Beschreibung: