Zur Kurzanzeige

dc.contributor.authorGrob, Regula
dc.contributor.editorLavonen, J.
dc.date.accessioned2016-08-11T09:29:05Z
dc.date.available2016-08-11T09:29:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/23166
dc.language.isoen
dc.relation.ispartofElectronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 11: Evaluation and assessment of student learning and development
dc.accessRightsAnonymous
dc.titleFormative assessment methods for inquiry learning
dc.type04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
dc.spatialHelsinki, Finland: University of Helsinki
dc.audienceScience
fhnw.publicationStatePublished
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of an abstract
fhnw.InventedHereYes
fhnw.PublishedSwitzerlandNo
fhnw.pagination1759-1766
fhnw.IsStudentsWorkno


Dateien zu dieser Ressource

DateienGrösseFormatAnzeige

Zu diesem Eintrag gibt es keine Dateien.

Der Eintrag erscheint in:

Zur Kurzanzeige