Zur Kurzanzeige

dc.contributor.authorFelchlin, Irene
dc.contributor.authorStübi, Claudia
dc.contributor.authorKoch, Alexander Franz
dc.contributor.authorLabudde, Peter
dc.contributor.editorLavonen, Jari
dc.contributor.editorJuuti, Kalle
dc.contributor.editorLampiselkä, Jarkko
dc.contributor.editorUitto, Anna
dc.contributor.editorHahl, Kaisa
dc.date.accessioned2016-08-18T08:28:49Z
dc.date.available2016-08-18T08:28:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/23205
dc.language.isoen
dc.publisherUniversity of Helsinki
dc.relation.ispartofElectronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 14
dc.accessRightsAnonymous
dc.titleHow, where and why teachers profit in the Swiss Science Education project
dc.type04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
dc.spatialHelsinki, Finland
dc.audienceScience
fhnw.publicationStatePublished
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.InventedHereYes
fhnw.PublishedSwitzerlandNo
fhnw.pagination2474-2479
fhnw.IsStudentsWorkno


Dateien zu dieser Ressource

DateienGrösseFormatAnzeige

Zu diesem Eintrag gibt es keine Dateien.

Der Eintrag erscheint in:

Zur Kurzanzeige