Zur Kurzanzeige

dc.contributor.authorKourkoutas, E.
dc.contributor.authorHart, A.
dc.contributor.authorGraf, Ulrike
dc.contributor.authorKassis, Wassilis
dc.contributor.editorAmzat, I.
dc.contributor.editorPadilla-Valdez, N.
dc.date.accessioned2019-02-21T08:06:55Z
dc.date.available2019-02-21T08:06:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/27397
dc.language.isoen
dc.relation.ispartofTeacher Professional Knowledge and Development for Reflective and Inclusive Practices
dc.accessRightsAnonymous
dc.subjectResilience-based program
dc.subjectReflective and Inclusive Teaching Practices
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesende
dc.titleA Resilience-based Program to Promote Reflective and Inclusive Teaching Practices in Greece during Austerity
dc.type04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
dc.spatialRoutledge
dc.audienceScience
fhnw.publicationStatePublished
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.InventedHereNo
fhnw.PublishedSwitzerlandNo
fhnw.pagination168-179
fhnw.IsStudentsWorkno


Dateien zu dieser Ressource

DateienGrösseFormatAnzeige

Zu diesem Eintrag gibt es keine Dateien.

Der Eintrag erscheint in:

Zur Kurzanzeige