Zur Kurzanzeige

dc.contributor.authorKassis, Wassilis
dc.contributor.authorArtz, Sibylle
dc.contributor.authorMoldenhauser, S.
dc.contributor.authorGeczey, I.
dc.contributor.authorRossiter, K.
dc.date.accessioned2019-02-21T08:12:56Z
dc.date.available2019-02-21T08:12:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/27399
dc.description.urihttps://journals.uvic.ca/index.php/ijcyfs/article/view/13562
dc.language.isoen
dc.relation.ispartofInternational Journal of Child, Youth and Family Studies
dc.accessRightsAnonymous
dc.subjectGender Sensitive Understanding
dc.subjectAdolescents' Personal and School Resilience
dc.subject.ddc150 - Psychologiede
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesende
dc.titleA Dynamic and Gender Sensitive Understanding of Adolescents’ Personal and School Resilience Characteristics
dc.type01 - Zeitschriftenartikel, Journalartikel oder Magazin
dc.volume6
dc.issue3
dc.audienceScience
fhnw.publicationStatePublished
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.InventedHereNo
fhnw.PublishedSwitzerlandNo
fhnw.pagination388-420
fhnw.IsStudentsWorkno
fhnw.publicationOnlineJa


Dateien zu dieser Ressource

DateienGrösseFormatAnzeige

Zu diesem Eintrag gibt es keine Dateien.

Der Eintrag erscheint in:

Zur Kurzanzeige