FHNW Fachhochschule Nordwestschweiz
  • Startseite
  • Publikationen
  • Projekte
  • Studentische Arbeiten
  • de
  •  Login
Eintraganzeige 
  •   IRF Home
  • Pädagogische Hochschule
  • Institut Primarstufe
  • Eintraganzeige
  • Pädagogische Hochschule
  • Institut Primarstufe
  • Eintraganzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategies to support teachers in designing culturally responsive curricula in online learning environments

Autor/Autorin
Nussli, Natalie
Guan, Yu
Oh, Kevin
Datum
04.2019
Metadata
Zur Langanzeige
Type
04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
Herausgeber/Herausgeberin
Kyei-Blankson, Lydia
Blankson, Joseph
Ntuli, Esther
Zusammenfassung
The purpose of this theoretical chapter is to identify strategies that help educators develop online learning curricula to meet the needs of culturally diverse students. The first part of this chapter offers insights into culturally responsive teaching (CRT) from multiple perspectives. Specifically, the authors explore the importance of CRT in teacher education programs, how to evaluate teachers' cultural competencies, how to initiate the transformation process into culturally responsive educators, how teachers perceive the value of CRT programs, what pre-service and novice teachers typically struggle with in their attempts to teach diverse student populations, and how students perceive cultural diversity. The second part of the chapter is dedicated to an in-depth discussion of practical approaches to developing culturally responsive online curricula for both 2D and 3D learning environments, how to prepare faculty to meet the needs of diverse students in online courses, and how to stimulate pre-service teachers' reflections on CRT.
Link
https://www.igi-global.com/book/care-culturally-responsive-pedagogy-online/210215#table-of-contents
URI
http://hdl.handle.net/11654/27537
DOI der Originalausgabe
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-7802-4
Übergeordnetes Werk
Care and Culturally Responsive Pedagogy in Online Settings
Auflage
1
Seiten
252-279
Verlag / Hrsg. Institution
IGI Global
Verlagsort / Veranstaltungsort
Hershey
Zitation

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutoren/AutorinnenTitelThemenDiese SammlungErscheinungsdatumAutoren/AutorinnenTitelThemen

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren
Erweiterter Export: CSVErweiterter Export: RISErweiterter Export: BibTeX

Kontakt

Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW
Vizepräsidium Hochschulentwicklung
Bahnhofstrasse 6
5210 Windisch

E-Mail: irf@fhnw.ch

Über das IRF

Das IRF ist das digitale Repositorium der Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW. Es enthält Publikationen, studentische Arbeiten und Projekte.

Links

IRF Handbuch
Liste der IRF Power User
Feedbackformular

www.fhnw.ch | Impressum | Datenschutz | Urheberrecht | IRF-Reglement