Suche
Anzeige der Einträge 1-10 von 1018
CoG 2009 (Sammler)
Dornberger, Rolf
00 - Projekt
Semantic OBDE
Gatziu Grivas, Stella
In einem Laden hat eine Verkäuferin viele Möglichkeiten, einen Kunden kennenzulernen und etwas über seine Interessen zu erfahren. In einem Onlineshop hingegen, wo der persönliche Kontakt entfällt, ist das bislang nur schwer ...
00 - Projekt
AI meets Business Rules and Business Process Management
(2008)
AAAI Spring Symposium Reports
Business rules and business process management are growing research and application areas for semantic technologies. While both areas make use of model driven knowledge representations?often in conjunction with ...
04B - Beitrag Konferenzschrift
The SAMOS Active DBMS Prototype
(1997-12-02)
04B - Beitrag Konferenzschrift
Mobile phones as learning tools
(2014)
04B - Beitrag Konferenzschrift
Graph Edit Distance - Optimal and Suboptimal Algorithms with Applications
(Wiley, 2009)
Analysis of Complex Networks: From Biology to Linguistics
04B - Beitrag Konferenzschrift
Selling Books Online: An Evaluation of Australian and Swiss E-Shops
(2005)
Proceedings of the 18th Bled eConference, eIntegration in Action
The Extended Web Assessment Method (EWAM) is an evaluation tool specifically created for the assessment of electronic commerce applications. One of the oldest evaluation methods of its kind, EWAM has been revised and ...
04B - Beitrag Konferenzschrift
OGIS
Dornberger, Rolf
Effiziente und umweltfreundliche Gasturbinen spielen im Kraftwerk von morgen eine Schlüsselrolle. Dank dem Projekt OGIS ist es möglich, Gasturbinenschaufeln schneller und günstiger herzustellen. Numerische Simulation und ...
00 - Projekt
Personalized Commercial Web Sites
(2006)
Proceedings of CollECTeR Europe 2006
Personalization is an interdisciplinary topic that has been discussed in marketing and information systems as well as in other research disciplines. In this paper we present findings from a longitudinal research project ...
04B - Beitrag Konferenzschrift
Balanced Scorecard in der Ausbildung
(2003)
E-Learning Forum, Bern
04B - Beitrag Konferenzschrift