FHNW Fachhochschule Nordwestschweiz
  • Startseite
  • Publikationen
  • Projekte
  • Studentische Arbeiten
  • de
  •  Login
Auflistung nach Autor/Autorin 
  •   IRF Home
  • Auflistung nach Autor/Autorin
  • Auflistung nach Autor/Autorin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Auflistung nach Autor/Autorin "Mok, Sog Yee"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Oder geben Sie die ersten Buchstaben ein:

Sortiert nach:

Sortierung:

Ergebnisse:

Anzeige der Einträge 1-5 von 5

  • Titel
  • Erscheinungsdatum
  • Eingangsdatum
  • aufsteigend
  • absteigend
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Does coaching, mentoring, and supervision matter for pre-service teachers’ planning skills and clarity of instruction? A meta-analysis of (quasi-) experimental studies 

      Mok, Sog Yee; Staub, Fritz (2021)
      Teaching and Teacher Education
      During the practicum, pre-service teachers (PSTs) practice instructional skills such as lesson planning and clarity of instruction. Different approaches to assisting PSTs with coaching, mentoring, or supervision have been ...
      01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
    • Thumbnail

      Evidence-based practice in teacher education: The mediating role of self-efficacy beliefs and practical knowledge 

      Georgiou, Despoina; Mok, Sog Yee; Fischer, Frank; Vermunt, Jan; Seidel, Tina (2020-12-03)
      Frontiers in education
      European educational reforms call for the implementation of evidence-based teaching (EBT) in universities. Based on the evidence-based research paradigm in medical education, this study investigates the relationship between ...
      01 - Zeitschriftenartikel, Journalartikel oder Magazin
    • Thumbnail

      How do professional development programs on comparing solution methods and classroom discourse affect students' achievement in mathematics? The mediating role of students’ subject matter justifications 

      Mok, Sog Yee; Hämmerle, Christian S.; Rüede, Christian; Staub, Fritz (2022)
      Learning and Instruction
      Comparing solution methods fosters strategy flexibility in equation solving. Productive classroom discourse such as Accountable Talk (AT) orchestrated by teachers can improve students’ justifications during classroom ...
      01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
    • Thumbnail

      ‘My family’s goals are also my goals’: the relationship between collectivism, distal utility value, and learning and career goals of international university students in Germany 

      Mok, Sog Yee; Bakaç, Cafer; Froehlich, Laura (2020-11-20)
      International Journal for Educational and Vocational Guidance
      The utility value of an academic task can affect university students’ learning behavior and career choices. For collectivistic-oriented students, learning and career goals also matter to their families. Following ...
      01 - Zeitschriftenartikel, Journalartikel oder Magazin
    • Thumbnail

      SCALA Dissemination II 

      Mok, Sog Yee; Baumgartner, Dorothea; Elmer, Anneliese; Girsberger, Fabienne; Strittmatter, Judith
      Das SCALA-Forschungsprojekt soll als Entwicklungsprojekt in QUIMS-Schulen des Kantons Zürich verlängert werden. Im Zentrum steht die Arbeit mit Lehrpersonen, so dass deren Überzeugungen gegenüber den Leistungen der ...
      00 - Projekt

      Stöbern

      Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutoren/AutorinnenTitelThemen

      Mein Benutzerkonto

      EinloggenRegistrieren

      Kontakt

      Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW
      Vizepräsidium Hochschulentwicklung
      Bahnhofstrasse 6
      5210 Windisch

      E-Mail: irf@fhnw.ch

      Über das IRF

      Das IRF ist das digitale Repositorium der Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW. Es enthält Publikationen, studentische Arbeiten und Projekte.

      Links

      IRF Handbuch
      Liste der IRF Power User
      Feedbackformular

      www.fhnw.ch | Impressum | Datenschutz | Urheberrecht | IRF-Reglement