FHNW Fachhochschule Nordwestschweiz
  • Startseite
  • Publikationen
  • Projekte
  • Studentische Arbeiten
  • de
  •  Login
Auflistung Institut Primarstufe Nach Thema 
  •   IRF Home
  • Pädagogische Hochschule
  • Institut Primarstufe
  • Auflistung Institut Primarstufe Nach Thema
  • Pädagogische Hochschule
  • Institut Primarstufe
  • Auflistung Institut Primarstufe Nach Thema
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Auflistung Institut Primarstufe Nach Thema "004 - Computer Wissenschaften, Internet"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Oder geben Sie die ersten Buchstaben ein:

Sortiert nach:

Sortierung:

Ergebnisse:

Anzeige der Einträge 1-5 von 5

  • Titel
  • Erscheinungsdatum
  • Eingangsdatum
  • aufsteigend
  • absteigend
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      An investigation into the effect of communication modality on learner satisfaction and mental effort expended during a lecture and discussion event in Second life - a 3D virtual world 

      Nussli, Natalie; Oh, Kevin; Cuadro, Nicole Michele; Kaye, Melisa (2019-04)
      Cases on Immersive Virtual Reality Techniques
      This chapter describes a study that was conducted in a semi-immersive desktop virtual reality environment. The study investigated teacher trainees' perceptions of their mental effort in Second Life, their satisfaction with ...
      04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
    • Thumbnail

      Culturally responsive pedagogy, Universal Design for Learning, ubiquitous learning, and seamless learning. How these paradigms inform the intentional design of learner-centered online learning environments 

      Nussli, Natalie; Oh, Kevin (2021-02)
      Handbook of Research on Teaching with Virtual Environments and AI
      The purpose of this theoretical chapter is to develop a one-stop checklist that assists educators in providing online teaching grounded in the principles of culturally responsive pedagogy (CRP), Universal Design for Learning ...
      04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
    • Thumbnail

      Facilitation strategies to moderate synchronous virtual discussion groups in teacher training 

      Oh, Kevin; Nussli, Natalie; Kaye, Melisa; Cuadro, Nicole Michele (2021)
      Current and Prospective Applications of Virtual Reality in Higher Education
      This chapter reports on an exploratory case study investigating strategies to facilitate group discussions in Second Life, a three-dimensional virtual world. The purpose was to identify best practices for discussion ...
      04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
    • Thumbnail

      Intentionality in blended learning design: Applying the principles of meaningful learning, u-Learning, UDL, and CRT 

      Nussli, Natalie; Oh, Kevin (2020-07)
      Optimizing Higher Education Learning Through Activities and Assessments
      The purpose of this theoretical chapter is to develop a tool that helps educators develop digitally mediated learning (DML) episodes by systematically applying the principles of four paradigms, namely meaningful learning, ...
      04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift
    • Thumbnail

      Strategies to support teachers in designing culturally responsive curricula in online learning environments 

      Nussli, Natalie; Guan, Yu; Oh, Kevin (2019-04)
      Care and Culturally Responsive Pedagogy in Online Settings
      The purpose of this theoretical chapter is to identify strategies that help educators develop online learning curricula to meet the needs of culturally diverse students. The first part of this chapter offers insights into ...
      04 - Beitrag Sammelband oder Konferenzschrift

      Stöbern

      Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutoren/AutorinnenTitelThemenDiese SammlungErscheinungsdatumAutoren/AutorinnenTitelThemen

      Mein Benutzerkonto

      EinloggenRegistrieren
      Erweiterter Export: CSVErweiterter Export: RISErweiterter Export: BibTeX

      Kontakt

      Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW
      Vizepräsidium Hochschulentwicklung
      Bahnhofstrasse 6
      5210 Windisch

      E-Mail: irf@fhnw.ch

      Über das IRF

      Das IRF ist das digitale Repositorium der Fachhochschule Nordwestschweiz FHNW. Es enthält Publikationen, studentische Arbeiten und Projekte.

      Links

      IRF Handbuch
      Liste der IRF Power User
      Feedbackformular

      www.fhnw.ch | Impressum | Datenschutz | Urheberrecht | IRF-Reglement