Uhl, Axel
Lade...
E-Mail-Adresse
Geburtsdatum
3 Ergebnisse
Suchergebnisse
Gerade angezeigt 1 - 3 von 3
- PublikationNext-Level Shared Service Centers. What Capabilities Do You Need: The Case of Two Multinational Companies(Business Transformation Academy, 2014) Fischer, Marco; Lütke Siestrup, Thomas; Röder, Stefan; Uhl, Axel; Bangemann, Tom [in: 360° The Business Transformation Journal]01B - Beitrag in Magazin oder Zeitung
- PublikationUnilever Case Study: Implementing the Real-Time, Digital Enterprise to Unlock Value and Enable Business Growth(Business Transformation Academy, 2014) Bechet, Marc; Lütke Siestrup, Thomas; Uhl, Axel [in: 360° The Business Transformation Journal]01B - Beitrag in Magazin oder Zeitung
- PublikationNext-Level Shared Service Centers. Strategy, People, and Technology(Business Transformation Academy, 2013) Röder, Stefan; Fischer, Marco; Lütke Siestrup, Thomas; Uhl, Axel; Keuper, Frank [in: 360° The Business Transformation Journal]01B - Beitrag in Magazin oder Zeitung