Jäger, Janine

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Jäger
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Janine
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Jäger, Janine

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Konsumenten machens möglich

2015-01-23T00:00:00Z, Jäger, Janine

STARTKAPITAL 2.0 Crowdfunding hat schon einigen Start-ups zum Erfolg verholfen. Dabei handelt es sich um eine Finanzierungsform, bei der die Crowd also die Gesellschaft ein Projekt durch Spenden oder Beteiligung finanziert. Doch für welche Projekte eignet sich Crowdfunding und was sind die Erfolgsfaktoren?

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Publikation

KOOPERATIVER FÜHRUNGSSTIL. Führung als Dienstleistung

2014-03-28T00:00:00Z, Jäger, Janine

Führung an Hochschulen ist anders als Führung in Unternehmen. Akademische Mitarbeiter haben oft grosse Gestaltungsfreiräume und Entscheidungs freiheiten. Dies wirkt sich positiv auf die Motivation aus und kann Innovation und Nachhaltigkeit fördern. Auch Unternehmen können von diesem Führungsstil profitieren.

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Publikation

"We did it again!" - a review of the splendid Business Transformation Summit 2012.

2013, Strasser, Rita, Jäger, Janine

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Publikation

Tourney How to Gamify Learning with Design and Technology

2014-10-10T00:00:00Z, Korkut, Safak, Hil, Darjan, Jäger, Janine, Dornberger, Rolf

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Publikation

Führung als Dienstleistung

2014-01-10T00:00:00Z, Jäger, Janine, Dornberger, Rolf

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Publikation

Tourney How to Gamify Learning with Design and Technology (Work in Progress). University of Applied Sciences and Arts Northwestern Switzerland FHNW, Basel, Switzerland

2014-07-20T00:00:00Z, Korkut, Safak, Hil, Darjan, Dornberger, Rolf, Jäger, Janine

"Tourney" is the title of a digital learning game, which aims at increasing the learning outcome of students on various levels of their study programs. "Tourney" is being developed with an interdisciplinary approach, critically focused on creating a content independent game framework for a versatile application in the learning environment. This platform offers a well-designed, flexible and multifaceted tool kit of exemplary self-learning sequences that the lecturers and also students can enrich with their own structured content in order to create learning paths by choosing and arranging modular elements. Additionally, the tool allows monitoring students learning progress.

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Publikation

Tourney How to Gamify Learning with Design and Technology

2014, Korkut, Safak, Hil, Darjan, Dornberger, Rolf, Jäger, Janine

Tourney offers a well-designed, flexible and multifaceted tool kit of exem-plary self-learning sequences that the lecturers and also students can enrich with their own structured content in order to create learning paths by choosing and arranging modular elements.