«Besonderer Förderbedarf» aus methodologischer Sicht

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Schley, Wilfried
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Systemische Sonderpädagogik. Empirische Beiträge und reflexiv-kritische Perspektiven
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
59-94
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
WIDMER, Patrik, 2008. «Besonderer Förderbedarf» aus methodologischer Sicht. In: Wilfried SCHLEY (Hrsg.), Systemische Sonderpädagogik. Empirische Beiträge und reflexiv-kritische Perspektiven. Bern: Haupt. S. 59–94. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14564