Miteinander mehrsprachig. Regelunterricht im Tandem mit dem Unterricht in heimatlicher Sprache und Kultur als Chance und Bereicherung

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Walser, Anna
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
4bis8 Fachzeitschrift für Kindergarten und Unterstufe
Special issue
Migrationssprachen
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
6
Pages / Duration
20-21
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schulverlag plus
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1661-6464
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Green
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
KANNENGIESER, Simone und Anna WALSER, 2023. Miteinander mehrsprachig. Regelunterricht im Tandem mit dem Unterricht in heimatlicher Sprache und Kultur als Chance und Bereicherung. 4bis8 Fachzeitschrift für Kindergarten und Unterstufe. 2023. Nr. 6, S. 20–21. DOI 10.26041/fhnw-5633. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-5633