Miteinander mehrsprachig. Regelunterricht im Tandem mit dem Unterricht in heimatlicher Sprache und Kultur als Chance und Bereicherung

Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
4bis8 Fachzeitschrift für Kindergarten und Unterstufe
Special issue
Migrationssprachen
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
6
Pages / Duration
20-21
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schulverlag plus
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1661-6464
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Green
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
Kannengieser, S., & Walser, A. (2023). Miteinander mehrsprachig. Regelunterricht im Tandem mit dem Unterricht in heimatlicher Sprache und Kultur als Chance und Bereicherung. 4bis8 Fachzeitschrift für Kindergarten und Unterstufe, 6, 20–21. https://doi.org/10.26041/fhnw-5633