Inklusion als Schulkritik. Zur Relevanz der Interdisziplinarität im Kontext inklusiver Didaktik

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
18.02.2021
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Wien
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Interdisziplinär Kreisen. Symposium der Fachdidaktiken in Österreich
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
18.02.2021
Conference end date
18.02.2021
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
ZAHND, Raphael, 2021. Inklusion als Schulkritik. Zur Relevanz der Interdisziplinarität im Kontext inklusiver Didaktik. Interdisziplinär Kreisen. Symposium der Fachdidaktiken in Österreich. Wien. 18 Februar 2021. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/46098