Lachen oder Lernen? Lachen und Lernen. Die (Wieder-) Entdeckung des Humors im Unterricht

No Thumbnail Available
Authors
Gruntz-Stoll, Johannes
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
b:sl, ASD Allgemeiner Schulleistungsverband Deutschlands
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
1
Issue / Number
6
Pages / Duration
15-16
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GRUNTZ-STOLL, Johannes, 2012. Lachen oder Lernen? Lachen und Lernen. Die (Wieder-) Entdeckung des Humors im Unterricht. b:sl, ASD Allgemeiner Schulleistungsverband Deutschlands. 2012. Bd. 1, Nr. 6, S. 15–16. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17373