Videografien in Relation zur interaktiven Praxis des Unterrichts. Eine Replik zum Beitrag von Matthias Grein und Bernd Tesch
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
centrum für qualitative evaluations- und sozialforschung e.V. (ces).
Supervisor
Parent work
Jahrbuch Dokumentarische Methode
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
4
Issue / Number
Pages / Duration
141-151
Patent number
Publisher / Publishing institution
centrum für qualitative evaluations- und sozialforschung e.V. (ces).
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Diamond
Citation
WAGNER-WILLI, Monika, 2021. Videografien in Relation zur interaktiven Praxis des Unterrichts. Eine Replik zum Beitrag von Matthias Grein und Bernd Tesch. In: Alexander GEIMER, Denise KLINGE, Stefan RUNDEL, Sarah THOMSEN und centrum für qualitative evaluations- und sozialforschung e.V. (ces). (Hrsg.), Jahrbuch Dokumentarische Methode. Berlin: centrum für qualitative evaluations- und sozialforschung e.V. (ces). S. 141–151. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-10538