Evaluationspraxis fördern: Der Peer-to-Peer-Ansatz in der Nachwuchsarbeit. Das Forschungs- und Praxiskolloquium des Nachwuchsnetzwerks der DeGEval 2019
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
10/2019
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Evaluation
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
18
Issue / Number
2
Pages / Duration
322-326
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1619-5515
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BIGOS, Michael, Ina DUPRET, Melanie HÖRTH, Sylvia G. HUNDENBORN und Katharina PAPKE, 2019. Evaluationspraxis fördern: Der Peer-to-Peer-Ansatz in der Nachwuchsarbeit. Das Forschungs- und Praxiskolloquium des Nachwuchsnetzwerks der DeGEval 2019. Zeitschrift für Evaluation. Oktober 2019. Bd. 18, Nr. 2, S. 322–326. DOI 10.31244/zfe.2019.02.11. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/32557