Leistung und Herkunft in integrativen, kooperativen und getrennten Schulmodellen

No Thumbnail Available
Authors
Brosziewski, Achim
Author (Corporation)
Publication date
2005
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Forschungsgemeinschaft PISA Deutschschweiz/FL
Supervisor
Parent work
PISA 2003: Analysen für Deutschschweizer Kantone und das Fürstentum Liechtenstein. Zusammenfassung der wichtigsten Ergebnisse
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
35-40
Patent number
Publisher / Publishing institution
Kantonale Drucksachen- und Materialzentrale
Place of publication / Event location
Zürich
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BROSZIEWSKI, Achim, 2005. Leistung und Herkunft in integrativen, kooperativen und getrennten Schulmodellen. In: Forschungsgemeinschaft PISA Deutschschweiz/FL (Hrsg.), PISA 2003: Analysen für Deutschschweizer Kantone und das Fürstentum Liechtenstein. Zusammenfassung der wichtigsten Ergebnisse. Zürich: Kantonale Drucksachen- und Materialzentrale. S. 35–40. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17249