Beruflichkeit - Betrachtungen aus der Perspektive einer «Pädagogik des Erwerbs»
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beruflichkeit zwischen institutionellem Wandel und biographischem Projekt
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
249-268
Patent number
Publisher / Publishing institution
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Place of publication / Event location
Wiesbaden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-531-19622-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KRAUS, Katrin, 2012. Beruflichkeit - Betrachtungen aus der Perspektive einer «Pädagogik des Erwerbs». In: Axel BOLDER, Rolf DOBISCHAT, Günter KUTSCHA und Gerhard REUTTER (Hrsg.), Beruflichkeit zwischen institutionellem Wandel und biographischem Projekt. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. S. 249–268. ISBN 978-3-531-19622-0. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14388