Rezeption von wissenschaftlichem Wissen in der Kinder- und Jugendhilfe. Eine quantitative Studie über den Einfluss von organisationalen und individuellen Determinanten auf die Häufigkeit der Rezeption von wissenschaftlichem Wissen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
07/2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Neue Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
46
Issue / Number
3
Pages / Duration
222-238
Patent number
Publisher / Publishing institution
Neue Praxis
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Professionelles Handeln, Wissenschaftliches Wissen, Kinder- und Jugendhilfe
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0342-9857
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Fellmann, L. (2016). Rezeption von wissenschaftlichem Wissen in der Kinder- und Jugendhilfe. Eine quantitative Studie über den Einfluss von organisationalen und individuellen Determinanten auf die Häufigkeit der Rezeption von wissenschaftlichem Wissen. Neue Praxis, 46(3), 222–238. http://hdl.handle.net/11654/23990