Musikunterricht(en) im 21. Jahrhundert
Files
[Einband und Vorwort]
Authors
Author (Corporation)
Publication date
10/2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
03 - Edited collection
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Forum Musikpädagogik
Series number
125
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Wissner-Verlag
Place of publication / Event location
Augsburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Musikunterricht(en) analysiert in drei Schlagworten: Begegnungen-Einblicke-Visionen
Keywords
Musikunterricht, Musikpädagogik, Musikpädagogische Forschung, Musikwissenschaft
Subject (DDC)
780 - Musik
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-89639-951-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
SCHMID, Silke Sabine (Hrsg.), 2015. Musikunterricht(en) im 21. Jahrhundert, 2015. Augsburg: Wissner-Verlag. Forum Musikpädagogik, 125. ISBN 978-3-89639-951-9. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-132