Formation des enseignants primaires et secondaires: quel impact sur le développement des sciences de l´éducation comme discipline académique? Comparaison entre Berne et Genève entre 1870 et 1950
Loading...
Authors
Cicchini, Marco
Lussi, Valérie
Hofstetter, Rita
Schneuwly, Bernard
Späni, Martina
Author (Corporation)
Publication date
2002
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Actes du Colloque international de l'AFEC Formation des enseignants: permanences, changements, tensions actuelles. Analyses comparées
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Editions PUF
Place of publication / Event location
Paris
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungsmanagement sowie Schul- und Personalentwicklung
Subject (DDC)
Event
Colloque international de l'AFEC 2002
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Cicchini, M., Lussi, V., Hofstetter, R., Schneuwly, B., & Späni, M. (2002). Formation des enseignants primaires et secondaires: quel impact sur le développement des sciences de l´éducation comme discipline académique? Comparaison entre Berne et Genève entre 1870 et 1950. Actes du Colloque international de l’AFEC Formation des enseignants: permanences, changements, tensions actuelles. Analyses comparées. Colloque international de l’AFEC 2002. http://hdl.handle.net/11654/17310