Lernende setzen Fachbegriffe gezielt ein

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Brunner, Pia
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
71
Issue / Number
12
Pages / Duration
55-56
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Im Rahmen eines Luuise-Projekts bearbeitet eine Chemielehrerin im gymnnasialen Unterricht eine wiederkehrende Knacknuss erfolgreich.
Keywords
Luuise, Unterrichtsentwicklung, formative Selbstevaluation, Lernen, Fachbegriffe, Chemieunterricht
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0933-422X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
BRUNNER, Pia und Kathrin PIRANI, 2019. Lernende setzen Fachbegriffe gezielt ein. Pädagogik. 2019. Bd. 71, Nr. 12, S. 55–56. DOI 10.26041/fhnw-1968. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-1968

Version History

Now showing 1 - 2 of 2
VersionDateSummary
2*
2020-04-06 18:56:43
Hinzufügen des veröffentlichten Beitrages
2020-01-22 08:34:09
* Selected version