Phonologische Therapie mit zwei- bis vierjährigen Kindern. Spezifische phonologische Ziele mit altersgerechten Methoden verfolgen
No Thumbnail Available
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Sprachförderung und Sprachtherapie in Schule und Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
1
Issue / Number
3
Pages / Duration
161-169
Patent number
Publisher / Publishing institution
Modernes Lernen
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2193-6196
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KANNENGIESER, Simone, 2013. Phonologische Therapie mit zwei- bis vierjährigen Kindern. Spezifische phonologische Ziele mit altersgerechten Methoden verfolgen. Sprachförderung und Sprachtherapie in Schule und Praxis. 2013. Bd. 1, Nr. 3, S. 161–169. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16036