(Re)Produktion von Differenz im Fachunterricht der Sekundarstufe 1 am Beispiel von Leistung, Geschlecht und Peerkultur
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01/2017
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Kampshoff, Marita
Scholand, Barbara
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schule als Feld – Unterricht als Bühne – Geschlecht als Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
82-103
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7799-3728-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Sturm, T. (2017). (Re)Produktion von Differenz im Fachunterricht der Sekundarstufe 1 am Beispiel von Leistung, Geschlecht und Peerkultur. In M. Kampshoff & B. Scholand (eds.), Schule als Feld – Unterricht als Bühne – Geschlecht als Praxis (pp. 82–103). Beltz Juventa. https://doi.org/10.26041/fhnw-1421