Pop ist rund – Pop ist bunt. Zeit einer ausdrucksstarken Schweizer Werbegrafik / Pop is Round – Pop is Colorful. An Era of Powerfully Expressive Swiss Commercial Art / Pop: tout en rondeur / haut en couleur. L’époque du graphisme publicitaire expressif en Suisse

dc.accessRightsAnonymous*
dc.contributor.authorStamm, Philipp
dc.contributor.editorSchuppli, Madeleine
dc.date.accessioned2021-12-01T11:01:02Z
dc.date.available2021-12-01T11:01:02Z
dc.date.issued2017
dc.eventSwiss Pop Art. Aargauer Kunsthaus, Aarauen_US
dc.identifier.isbn978-3-85881-536-1
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/32821
dc.language.isode_CHen_US
dc.language.isoen_USen_US
dc.language.isofren_US
dc.publisherScheidegger & Spiessen_US
dc.relation.ispartofSwiss Pop Art. Formen und Tendenzen der Pop Art in der Schweiz 1962–1972 / Forms and Tendencies of Pop Art in Switzerland 1962–1972 / Formes et tendances du pop art en Suisse 1962–1972en_US
dc.spatialZürichen_US
dc.titlePop ist rund – Pop ist bunt. Zeit einer ausdrucksstarken Schweizer Werbegrafik / Pop is Round – Pop is Colorful. An Era of Powerfully Expressive Swiss Commercial Art / Pop: tout en rondeur / haut en couleur. L’époque du graphisme publicitaire expressif en Suisseen_US
dc.type04B - Beitrag Konferenzschrift*
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYesen_US
fhnw.IsStudentsWorknoen_US
fhnw.ReviewTypeLectoring (ex ante)en_US
fhnw.affiliation.hochschuleHochschule für Gestaltung und Kunst Basel FHNWde_CH
fhnw.affiliation.institutInstitute of Digital Communication Environmentsde_CH
fhnw.pagination305-328en_US
fhnw.publicationStatePublisheden_US
relation.isAuthorOfPublication6b5c2d95-155c-4878-a383-051643efd50b
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6b5c2d95-155c-4878-a383-051643efd50b
Dateien