Social Media - Potenziale im Einkauf: Vernetzung, Erfahrungsaustausch und Zugang zu Wissen gezielt nutzen
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
09.02.2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beschaffungsmanagement
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
46
Issue / Number
Pages / Duration
6-7
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verein procure.ch
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Facebook, YouTube undTwitter haben innert kürzester Zeit weltweit beeindruckende Nutzerzahlen erreicht. In der Kommunikation mit Privatkunden können Unternehmen solche
Plattformen des Mitmachwebs nicht mehr ignorieren. Auch im B2B-Geschäft will man die Potenziale von Social Media nutzen. Wo aber kann der Einkauf davon profitieren?
Keywords
Subject (DDC)
330 - Wirtschaft
005 - Computer Programmierung, Programme und Daten
005 - Computer Programmierung, Programme und Daten
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
TANNER, Christian, 2012. Social Media - Potenziale im Einkauf: Vernetzung, Erfahrungsaustausch und Zugang zu Wissen gezielt nutzen. Beschaffungsmanagement. 9 Februar 2012. Bd. 46, S. 6–7. DOI 10.26041/fhnw-2889. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-2889