Moodle - Fluch oder Segen für die Lehre? Der Nutzungsgrad im Verhältnis zu den Setup-Kosten. Virtuelle Organisation und neue Medien 2010

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Technische Universität Dresden
Place of publication / Event location
Dresden
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
330 - Wirtschaft
005 - Computer Programmierung, Programme und Daten
Project
Event
Workshop GeNeMe '10. Gemeinschaften in neuen Medien
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
DANNECKER, Achim, 2010. Moodle - Fluch oder Segen für die Lehre? Der Nutzungsgrad im Verhältnis zu den Setup-Kosten. Virtuelle Organisation und neue Medien 2010. Workshop GeNeMe ’10. Gemeinschaften in neuen Medien. Dresden: Technische Universität Dresden. 2010. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/9531