Luuise. Mit Luuise den Unterricht stärken - effektiv auch unter veränderten Rahmenbedingungen
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
10/2020
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
10 - Web publication
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Gymnasium Helveticum
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Es wird gezeigt, wie Luuise zur Stärkung von Lehren und Lernen als Verfahren der Unterrichtsentwicklung auf der Sekundarstufe II eingesetzt wird.
Keywords
Luuise, Unterrichtsentwicklung, Lernen sichtbar machen, Schulentwicklung, Evidenzbasierung
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
PIRANI, Kathrin, 2020. Luuise. Mit Luuise den Unterricht stärken - effektiv auch unter veränderten Rahmenbedingungen. Gymnasium Helveticum. Oktober 2020. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-3637