Virtual Assistant for shopping

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Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Master
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The present master’s thesis aims to design a virtual assistant (VA) that improves consumers’ shopping experience by meeting the requirements for privacy, security, and trust, and thus provide a new business opportunity for financial card providers. Additionally, it is intended to find the requirements for designing a VA that improves consumers’ shopping experience with respect to privacy and security. It also intends to address the main concerns users face when using these VA. Moreover, it also determines how privacy and security are currently implemented in VA, and, lastly, it discusses how a financial card provider can leverage their knowledge in the development of VA regarding privacy, security, and trust. Unlike previous studies, the privacy and security requirements needed in a VA to improve the user’s shopping experience are now defined in this master’s thesis. Therefore, it is intended to present evidence that it is possible to design a VA that improves users’ shopping experience and offers a new business opportunity for a financial card provider....
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
CASTAÑEDA MEJIA, Juan Pablo, 2019. Virtual Assistant for shopping. Olten: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40471