Kernkategorien einer inklusiven Englischdidaktik

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Köpfer, Andreas
Author (Corporation)
Publication date
23.12.2014
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Bartosch, Roman
Rohde, Andreas
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Im Dialog der Disziplinen. Englischdidaktik - Förderpädagogik - Inklusion
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
157-166
Patent number
Publisher / Publishing institution
Wissenschaftlicher Verlag Berlin
Place of publication / Event location
Trier
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Köpfer, A. (2014). Kernkategorien einer inklusiven Englischdidaktik. In R. Bartosch & A. Rohde (eds.), Im Dialog der Disziplinen. Englischdidaktik - Förderpädagogik - Inklusion (pp. 157–166). Wissenschaftlicher Verlag Berlin. http://hdl.handle.net/11654/16053