Praxisbezüge arrangieren und analysieren. Der "morphologische Kasten" als Planungs- und Reflexionsinstrument des Praxisbezugs in Studium und Lehre

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zukunftslabor Lehrentwicklung. Perspektiven auf Hochschuldidaktik und darüber hinaus
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
135-159
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-3732-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Scheidig, F. (2017). Praxisbezüge arrangieren und analysieren. Der “morphologische Kasten” als Planungs- und Reflexionsinstrument des Praxisbezugs in Studium und Lehre. In M. Weil (ed.), Zukunftslabor Lehrentwicklung. Perspektiven auf Hochschuldidaktik und darüber hinaus (pp. 135–159). Waxmann. http://hdl.handle.net/11654/25938