Politische Bildung unter erschwerten Bedingungen am Beispiel der Förderschule. Einige Anmerkungen aus der Perspektive des VorBild-Projekts
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Widmaier, Benedikt
Nonnenmacher, Frank
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Politische Bildung unter erschwerten Bedingungen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
130-148
Patent number
Publisher / Publishing institution
Wochenschau Verlag
Place of publication / Event location
Bad Schwalbach
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Bittlingmayer, U. H., Gerdes, J., & Sahrai, D. (2012). Politische Bildung unter erschwerten Bedingungen am Beispiel der Förderschule. Einige Anmerkungen aus der Perspektive des VorBild-Projekts. In B. Widmaier & F. Nonnenmacher (eds.), Politische Bildung unter erschwerten Bedingungen (pp. 130–148). Wochenschau Verlag. http://hdl.handle.net/11654/24004