Trauma(pädagogik): Wenn die Echse das Feld stürmt

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
18.11.2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Muttenz
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Dieses Referat bietet einen Einblick in das Gehirn, der ermöglicht, die Folgen von Traumatisierungen bei Kindern besser zu verstehen. Welche Konsequenzen ergeben sich aus diesem Wissen für eine angemessene Begleitung und Unterstützung dieser Kinder?
Keywords
Project
Event
Tag der offenen Tür - 5 Jahre FHNW Campus Muttenz
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
18.11.2023
Conference end date
18.11.2023
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Wetzel, M. (2023, November 18). Trauma(pädagogik): Wenn die Echse das Feld stürmt. Tag der offenen Tür - 5 Jahre FHNW Campus Muttenz. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/49420