Differenzkonstruktionen im Kontext unterrichtlichen Handelns

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2010
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Schwohl, Joachim
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Inklusion als Herausforderung schulischer Entwicklung. Widersprüche und Perspektiven eines erziehungswissenschaftlichen Diskurses
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
141-158
Patent number
Publisher / Publishing institution
transcript
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Professur für Integrative Didaktik und Heterogenität
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Sturm, T. (2010). Differenzkonstruktionen im Kontext unterrichtlichen Handelns. In J. Schwohl & T. Sturm (eds.), Inklusion als Herausforderung schulischer Entwicklung. Widersprüche und Perspektiven eines erziehungswissenschaftlichen Diskurses (pp. 141–158). transcript. http://hdl.handle.net/11654/16063