Academic Apprenticeship als didaktische Antwort auf die Rhetorik der Wissenschaftsgemeinschaft
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Personal- und Organisationsentwicklung in Einrichtungen der Lehre und Forschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
8
Issue / Number
2/3
Pages / Duration
39-43
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universitätsverlag Webler
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1860-3033
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Weil, M. (2013). Academic Apprenticeship als didaktische Antwort auf die Rhetorik der Wissenschaftsgemeinschaft. Personal- und Organisationsentwicklung in Einrichtungen der Lehre und Forschung, 8(2/3), 39–43. http://hdl.handle.net/11654/14478