Beratung und Service optimiert. Tonet verkauft auf allen Kanälen
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Authors
Göckel, Matthias
Author (Corporation)
Publication date
2004
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
KMU-Manager
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2004
Issue / Number
Pages / Duration
30
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Eine von zehn Umsatzmillionen spielt die Tonet AG über das Internet ein. Nachdem Organisation, Technologie und Personal auf die synchrone Nutzung der Verkaufskanäle eingestimmt wurden, werden 8000 Kunden massgeschneidert mit Geräten und Verbrauchsmaterial zur Behandlung von Holzoberflächen versorgt.
Keywords
CRM, Customer Profiles
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1660-1319
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Göckel, M. (2004). Beratung und Service optimiert. Tonet verkauft auf allen Kanälen. KMU-Manager, 2004, 30. https://doi.org/10.26041/fhnw-3121