Rezension: Dannenbeck, Clemens; Dorrance, Carmen; Moldenhauer, Anna; Oehme, Andreas; Platte, Andrea (Hrsg.): Inklusionssensible Hochschule. Grundlagen, Ansätze und Konzepte für Hochschuldidaktik und Organisationsentwicklung
Loading...
Authors
Müller-Fritschi, Elisabeth
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
10 - Web publication
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
www.socialnet.de
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Didaktik, Inklusion, Diversität, Vielfalt, Inklusionssensibilität
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2190-9245
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Müller-Fritschi, E. (2016). Rezension: Dannenbeck, Clemens; Dorrance, Carmen; Moldenhauer, Anna; Oehme, Andreas; Platte, Andrea (Hrsg.): Inklusionssensible Hochschule. Grundlagen, Ansätze und Konzepte für Hochschuldidaktik und Organisationsentwicklung (socialnet.de, ed.). www.socialnet.de. http://hdl.handle.net/11654/24527