Herstellung und Bearbeitung von Leistungsdifferenzen im kooperativ gestalteten inklusiven Fachunterricht
Loading...
Files
Author (Corporation)
Publication date
31.03.2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Moser, Vera
Lütje-Klose, Birgit
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Zeitschrift für Pädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
75-89
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz
Place of publication / Event location
Weinheim
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7799-3509-4
ISSN
0044-3247
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
STURM, Tanja und Monika WAGNER-WILLI, 2016. Herstellung und Bearbeitung von Leistungsdifferenzen im kooperativ gestalteten inklusiven Fachunterricht. Vera MOSER und Birgit LÜTJE-KLOSE (Hrsg.), Zeitschrift für Pädagogik. 31 März 2016. S. 75–89. DOI 10.26041/fhnw-933. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-933