Die konstituierende Rahmung als Konzept zur Analyse unterrichtlicher Praxen der In-/Exklusion
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
12.09.2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Université de Lausanne
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Jahreskongress der Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
12.09.2022
Conference end date
15.09.2022
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Papke, K. (2022, September 12). Die konstituierende Rahmung als Konzept zur Analyse unterrichtlicher Praxen der In-/Exklusion. Jahreskongress der Schweizerischen Gesellschaft für Bildungsforschung (SGBF). https://irf.fhnw.ch/handle/11654/50456