Grob, Regula
Lade...
E-Mail-Adresse
Geburtsdatum
Projekt
Organisationseinheiten
Berufsbeschreibung
Nachname
Grob
Vorname
Regula
Name
Grob, Regula
34 Ergebnisse
Suchergebnisse
Gerade angezeigt 1 - 10 von 34
Publikation Analysing formal formative assessment activities in the context of inquiry at primary and upper secondary school in Switzerland(Taylor & Francis, 10/2019) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter01A - Beitrag in wissenschaftlicher ZeitschriftPublikation Written Teacher Feedback: Aspects of Quality, Benefits and Challenges(Springer, 2018) Holmeier, Monika; Grob, Regula; Nielsen, Jan Alexis; Rönnebeck, Silke; Ropohl, Mathias; Dolin, Jens; Evans, Robert04A - Beitrag SammelbandPublikation Students’ Perspectives on Peer Assessment(Springer, 2018) Le Hebel, Florence; Constantinou, Costas P.; Hospešová, Alena; Grob, Regula; Holmeier, Monika; Montpied, Pascale; Moulin, Marianne; Petr, Jan; Rokos, Lukaš; Stuchlíková, Iva; Tiberghien, Andrée; Tsivitanidou, Olia; Žlábková, Iva; Dolin, Jens; Evans, Robert04A - Beitrag SammelbandPublikation Formative Assessment to Support Students’ Competences in Inquiry-Based Science Education(Purdue University Press, 2017) Holmeier, Monika; Grob, Regula; Labudde, Peter01A - Beitrag in wissenschaftlicher ZeitschriftPublikation Diagnose und Feedback durch die Lehrperson im Rahmen „formativen Assessments“ – am Beispiel von schriftlicher Beurteilung(Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN), 2017) Holmeier, Monika; Grob, Regula; Schaffter, Heli; Labudde, Peter; Maurer, Christian04A - Beitrag SammelbandPublikation Diagnose und Feedback durch die Lehrperson im Rahmen "formativen Assessments"(07.09.2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Schaffter, Heli; Labudde, Peter06 - PräsentationPublikation "Formative Assessment" beim forschend-entdeckenden Lernen(06.06.2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter06 - PräsentationPublikation Methods of formative assessment for inquiry learning(14.04.2016) Grob, Regula; Labudde, Peter06 - PräsentationPublikation "Formative assessment" im Unterricht aus der Sicht von Lehrpersonen(Universität Regensburg, 2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter; Maurer, Christian04B - Beitrag KonferenzschriftPublikation Advantages and challenges of formative peer-assessment in inquiry-based education at primary school level(2016) Grob, Regula; Holmeier, Monika; Labudde, Peter; Max, Charles04B - Beitrag Konferenzschrift