Lehr- und Lernkulturen in der Hochschule – Bildungstheoretisch informierte Anfragen an die Gestaltung modularisierter Studiengänge

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
08/2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Miller, Tilly
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Hochschulbildung. Wiederaneignung eines existentiell bedeutsamen Begriffs
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Lucius & Lucius Verlag
Place of publication / Event location
Stuttgart
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KLINGOVSKY, Ulla, 2016. Lehr- und Lernkulturen in der Hochschule – Bildungstheoretisch informierte Anfragen an die Gestaltung modularisierter Studiengänge. In: Tilly MILLER (Hrsg.), Hochschulbildung. Wiederaneignung eines existentiell bedeutsamen Begriffs. Stuttgart: Lucius & Lucius Verlag. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/23819