Cost-analysis of e-learning projects: Controlling the implementation of Open Educational Resources and deployment of teacher development in rural Africa

Vorschaubild nicht verfügbar
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Zusammenfassung
The controlling of the implementation of OER-solutions covers a wide range of cost factors in the areas of learning content development & use, teacher training, teaching, ICT-management and project management. To achieve cost-efficient use of OER in education, projects need to design related activities carefully. The case of a small project in rural Zimbabwe illustrates the challenges to transparancy and traceability of inputs as well as the analysis of key cost-output ratios.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Projekt
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
HABEGGER, Jonathan, 2019. Cost-analysis of e-learning projects: Controlling the implementation of Open Educational Resources and deployment of teacher development in rural Africa. Brugg-Windisch: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40722