Nicht-standardisiertes Wissen und nicht-methodisiertes Können in der sozialen Diagnostik. Einblick in eine empirische Analyse im Feld der Kinder- und Jugendhilfe
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Neue Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
45
Issue / Number
3
Pages / Duration
270-279
Patent number
Publisher / Publishing institution
Neue Praxis
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Soziale Diagnostik, Professionsforschung, Wissen, Können
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0342-9857
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Becker-Lenz, R., Gautschi, J., & Rüegger, C. (2015). Nicht-standardisiertes Wissen und nicht-methodisiertes Können in der sozialen Diagnostik. Einblick in eine empirische Analyse im Feld der Kinder- und Jugendhilfe. Neue Praxis, 45(3), 270–279. http://hdl.handle.net/11654/17627