Positiv älter werden – Ein Sensibilisierungsfilm für die diversitätssensible Pflege HIV-positiver Menschen
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Simulationsbasiertes Lehren und Lernen in der Pflegebildung. Kompetenzen, Spezialgebiete und Strukturen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Gesundheitswesen in der Praxis
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
173-186
Patent number
Publisher / Publishing institution
medhochzwei
Place of publication / Event location
Heidelberg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
360 - Soziale Probleme, Sozialdienste, Versicherungen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-86216-973-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
IMHOF, Christoph und Sibylle NIDERÖST, 2023. Positiv älter werden – Ein Sensibilisierungsfilm für die diversitätssensible Pflege HIV-positiver Menschen. In: Theresa A. FORBRIG und Johannes GRÄSKE (Hrsg.), Simulationsbasiertes Lehren und Lernen in der Pflegebildung. Kompetenzen, Spezialgebiete und Strukturen. Heidelberg: medhochzwei. S. 173–186. Gesundheitswesen in der Praxis. ISBN 978-3-86216-973-3. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43675