Schulentwicklung auf Rezept? Über den Erfolg von Bauteilen für multikulturelle Schulen
No Thumbnail Available
Authors
Maag Merki, Katharina
Author (Corporation)
Publication date
03.04.2006
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
99 - Other
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schulleitung und Schulentwicklung. Erfahrungen, Konzepte, Strategien
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
1-14
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
SEMPERT, Waltraud und Katharina MAAG MERKI, 2006. Schulentwicklung auf Rezept? Über den Erfolg von Bauteilen für multikulturelle Schulen. Schulleitung und Schulentwicklung. Erfahrungen, Konzepte, Strategien. 3 April 2006. S. 1–14. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/46521