Geschichten mit Behinderung. Heilpädagogik als erzählende Wissenschaft
No Thumbnail Available
Authors
Gruntz-Stoll, Johannes
Author (Corporation)
Publication date
2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Koechlin, Annette Mirjam
Gruntz-Stoll, Johannes
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Das Fremde lesen als das Eigene. Beiträge zur narrativen Heilpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
7-12
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-258-07740-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
GRUNTZ-STOLL, Johannes, 2013. Geschichten mit Behinderung. Heilpädagogik als erzählende Wissenschaft. In: Annette Mirjam KOECHLIN und Johannes GRUNTZ-STOLL (Hrsg.), Das Fremde lesen als das Eigene. Beiträge zur narrativen Heilpädagogik. Bern: Haupt. S. 7–12. ISBN 978-3-258-07740-6. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17360