Gedanken zur Professionalisierung von angehenden Lehrpersonen mit dem Unterrichtsfach Musik

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2009
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
27
Issue / Number
2
Pages / Duration
231-241
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schweizerische Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bewegungsförderung und Sportdidaktik im Kindesalter
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-6952
2296-9632
0259-353X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
HOFFMANN-OCON, Andreas, 2009. Gedanken zur Professionalisierung von angehenden Lehrpersonen mit dem Unterrichtsfach Musik. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung. 2009. Bd. 27, Nr. 2, S. 231–241. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17126