Selbsterhobene Daten visualisieren

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schulblatt Aargau/Solothurn
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
22
Issue / Number
16
Pages / Duration
36
Patent number
Publisher / Publishing institution
Aargauischer Lehrerinnen- und Lehrerverband (alv)
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Lehrpersonen nutzen das Luuise-Verfahren, um wiederkehrend Störendes anzupacken oder anspruchsvolle Innovationen umzusetzen. Sie verbinden zielgerichtetes Planen mit Sichtbarmachen durch selbsterhobene Daten.
Keywords
Luuise, Schneeflocken, Visualisierungen, Selbsterhobene Daten, Praxisbasierte Evidenz
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Green
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Citation
BEYWL, Wolfgang und Kathrin PIRANI, 2022. Selbsterhobene Daten visualisieren. Schulblatt Aargau/Solothurn. 2022. Bd. 22, Nr. 16, S. 36. DOI 10.26041/fhnw-4356. VerfĂĽgbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-4356